Zarządzanie marką w modzie

Wielka Zbrojownia, Targ Węglowy 6
Wydział: Architektura i Wzornictwo, Grafika, Malarstwo, Rzeźba i Intermedia, MINoS
Zarządzanie marką w modzie
Termin: 29.04.2019
10:00 Wykład otwarty „Zarządzanie marką w modzie”
11:00 Rozpoczęcie warsztatów
18:00 Zakończenie
Miejsce: Pracownia Krawiecka
Zjawisko mody obejmuje wiele złożoności: nie mówimy już tylko o samym produkcie; stoimy w obliczu złożonego systemu powiązanych ze sobą dyscyplin, które zapewniają konsumentom wszechstronne doświadczenie, w którym odzież jest tylko jej częścią. W dobie coraz większych zmian oraz coraz bardziej wymagających konsumentów przygotowanie specjalistów zdolnych do zarządzania innowacjami na rynku mody z umiejętnościami strategicznego planowania oraz podstawą zarządzania, skutecznie wpływają na rozwój marek „modowych”.
Projektanci mody, menedżerowie produktu, marketingowcy i specjaliści od komunikacji nie mogą pracować niezależnie. Potrzebny jest skoordynowany profil zarządzania, aby zrozumieć wszystkie zaangażowane czynniki i ułatwić podejmowanie bardziej świadomych decyzji w biznesie „modowym”.
Prowadząca: Paulina Ciecierska